II wycieczka zlotowa w Czechach

Piątek, 3 września 2021 · dodano: 03.09.2021 | Komentarze 0

Straznice i okolice

A zatem II wyjazd na Zlocie już za nami. Tym razem zaczęliśmy już od zjazdu do Twaroznej Lhoty. Standardowo na zjeździe prędkości były olbrzymie i dzisiaj udało mi się wykręcić ciutkę ponad 60 km/h, jednak oczywiście był moment, kiedy ktoś przede mną zajął mój tor jazdy i musiałam lekko przyhamować co zabrało mi 4 km/h jak nie więcej i kilkadziesiąt metrów zjazdu. Może gdyby nie to, miałabym dzisiaj z 65 km/h? ;) Poza tym jechało się zupełnie dobrze, ale niestety nogi po wczorajszych przebojach już dzisiaj tak dobrze nie ciągnęły i wyraźnie czułam utratę mocy. A w ogóle te dwa wyjazdy po 6x kilometrów można spokojnie liczyć jako takie po 100 kilometrów, bo naprawdę wysiłek można do takiego dystansu przyrównać. Niektóre podjazdy są hardkorowe, dzisiaj nie tylko schodziłam do 1 blatu ile jeszcze kilkakrotnie było ustawione 1-1. A kondycja... No wczorja była i dzisiaj na płaskich też się pojawiała, ale na koniec już czułam koniec bateryjek.