Ożarów i okolice

Wtorek, 12 kwietnia 2022 · dodano: 12.04.2022 | Komentarze 0

Po sobotnich zmaganiach pod Łodzią przyszła pora na kolejne wyjazdy już w Ożarowie. Wydawało się być już ciepło i przyjemnie, ale kiedy wyszłam z rowerem okazało się, że odczucie z balkonu było jak najbardziej złudne i właściwe było założenie grubych spodni a nie cienkich. Także na początku jazdy przypomniało mi się o zapomnianych rękawiczkach, ale po zsunięciu rękawków kurtki w dół dało się jechać dalej bez zawracania. Poza tym na drodze napotkałam duża ilość kolarzy wszelkiej maści a nawet dwie całkiem prężne i duże grupy owych rowerzystów. Zwłaszcza to drugie spotkanie z jeszcze większą grupą było bardzo ciekawe - nie spodziewałam się tak dużego odzewu na machnięcie :D
Rowerek po odpoczynku zimowym jeździ całkiem dobrze, aczkolwiek zdaje się, że ma zapowietrzony hamulec tylny i czeka mnie odpowietrzenie. Do tego oczywiście czyszczenie napędu i przesmarowanie łańcucha czymś dobrym.
O wydolności napisze, że basen bardzo pomaga i serdecznie polecam w okresie zimowym korzystanie z takiej opcji podtrzymywania "formy".