Ustka - Słupsk

Sobota, 7 maja 2022 · dodano: 07.05.2022 | Komentarze 0

Ustka - Duninowo -Pęplino - Dolina Charlotty - Strzelinko - Strzelino - Słupsk - Bruskowo Wielkie - Pęplino - Duninowo - Ustka
AVG: ?
MAX: ~44 km/h

Przejazd kolejną trasą zlotową - tym razem z Ustki do Słupska. Niestety ze względu na remont drogi krajowej DK21, plany zostały nieco pozmieniane a i po drodze zjechaliśmy na bok zobaczyć Dolinę Charlotty. Droga jak to droga - do Duninowa jak zwykle pod górę i pod wiatr ale potem już na południe bokiem do wiatru jechało się zupełnie znośnie. Z Doliny wykręciliśmy na Strzelinko i stamtąd skierowaliśmy się ostatecznie na Włynkówko a potem już na Słupsk korzystając częściowo z DK21. Tą ostatnią praktycznie udało nam się wjechać do miasta zaliczając na szczęscie tylko 1 mijankę (wahadło).
W Słupsku pokręciliśmy się po centrum oglądając zabytkowe miejsca i szukając to co warto obejrzeć a co nie, a co sobie darować. Trzeba przyznać, że jest na co popatrzeć, chociaż komunistyczne władze zrobiły wszystko co tylko mogły aby efekty krajobrazowe zniszczyć jak tylko się da. Po napchaniu żołądków w Barze Kociołek (polecam!) wyjechaliśmy z miasta kierując się na Bruskowo Wielkie i dalej do Duninowo z którego wracaliśmy już prosto do Ustki. Razem wyszło coś koło 52-53 kilometrów, ale potem było jeszcze kręcone po Ustce i nieco się nabiło :)