• Sprzęt Beluga

Niedziela, 10 lipca 2022 · dodano: 10.07.2022 | Komentarze 0

Strasbourg i okolice
Dane ze Stravy

Tym razem wyleciałam na Beludze. Mały, śliczny i w pełni amortyzowany szybki rowerek doskonale się sprawdził i w mieście i poza nim. Jak do tej pory mogłam korzystać z nieamortyzowanego roweru w tym mieście? Nie wiem. Beluga zdecydowanie lepiej sobie radzi z licznymi tutaj krawężniczkami, przeskokami, uskokami itd. Po prostu przez nie przelatuje tak jakby ich nie było, znakomicie je wybierając. A ja jadę sobie jak Królowa nie martwiąc się o to co właśnie pokonałam :) I taka jazda to jest maksimum przyjemności najmniej przykrości wynikających z tego, że jakiś budowniczy i projektancik dali ciała przy projektownaiu i budowaniu ścieżek rowerowych. Jak zresztą bowiem wszędzie za budowę i projektowanie tego biorą się ludzi, którzy rowery widują z daleka albo na zdjęciach. Ale żeby samemu usiąść i pokręcić pedałami - to już za trudno.
Beluga jest niesamowicie zwrotna i zwinna w mieście. Może nieco ciężka ze względu na grubość ścianki rury ramy ale dzięki temu jest wytrzymała i dużo znosi. Jak dla mnie w Strasbourgu ten rowerek wygrywa w porównaniu z BlueBar jako pojazd znacznie lepiej przystosowany do miasta :)
Na tym rowerze odkryłam jak wielką przyjemność sprawia pokonywanie kilometrów uliczek i ścieżek :D