• Sprzęt Beluga

Wycieczka na zachód

Sobota, 8 października 2022 · dodano: 08.10.2022 | Komentarze 0

Strasbourg - Geispolsheim - Blaesheim - Innenheim - Duttlenheim - Rosheim - powrót ścieżką przy Canal de la Bruche do Strasbourga

Jak sprawaić aby się przestało kompletnie chcieć?
Wchłonąć tabliczkę czekolady i zastanawiać się czemu nie ma się na nic ochoty :D :(
Jakoś udało mi się pozbierać i wolnym tempem dojechać do Illkirch a potem przejechać do Geispolsheim a stamtąd to już spokojnie popędziłam na górkę za Blaesheim. Tam podobno jest 15% podjazdu, ale gdyby tyle było to bym się.... w zbroję niż wjechała bez totalnej redukcji... Której nie było. Widok: https://goo.gl/maps/Wod5yM62afk6yPqR6
W Duttlenheim chciałam z jednej strony wracać bo sklepy czynne tylko do 20:00, a z drugiej strony ciągle mi było mało... Dlatego poleciałam do sklepu w Rosheim i dopiero stamtąd kierując się z powrotem do STB.
Ogólnie wyszła mi całkiem ciekawa wycieczka. No i dowiedziałam się czegoś więcej o tym jak mój Organizm "kocha" słodkie...