• Sprzęt Beluga

Strasbourg - do pracy i z powrotem

Poniedziałek, 10 października 2022 · dodano: 10.10.2022 | Komentarze 0

Strasbourg

Po przedwczorajszej wycieczce i wczorajszym odpoczynku wiedziałam, że jakieś zmiany powinny się pojawić. I faktycznie przyszło wzmocnienie, poprawa wydolności niektórych grup mięśni. Już jadąc do pracy czułam większą moc a kiedy wyjechałam na launch poczułam że mi urosły skrzydła... No tak prawie. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i nadużyłam nieco mozliwości nowych skrzydeł, przez co potem kiedy ponownie wsiadałam na rower nieco odczuwałam pewne zmęczenie. Troszkę przesadziłam, ale to bardzo dobrze bo dałam Organizmowi kolejny ciekawy impuls.
Niestety ponownie zaczęlo mnie coś bolec pod prawym kolanem co się objawiło w sobotę, ale wiem co zrobić aby przestało, wiem jak wtedy pomogło roztarcie i jak pomaga teraz.
Na pewno dzisiaj wykorzystałam w ponad 100% możliwości jakie dała mi wspaniała pogoda - 23^C. W październiku! :D Oby taka pojawiała się tu jeszcze częściej :D
Zła informacja - psuje mi się uchwyt pod nóżkę, zaczyna mi się odłamywać więc jednak czeka mnie odstawianie roweru pod ściany i słupy a nie stawianie na nóżce.