• Sprzęt Beluga

Strasburg - Offenburg

Sobota, 19 listopada 2022 · dodano: 20.11.2022 | Komentarze 0

Strasburg - Kehl - Offenburg - Kehl - Strasburg

Tam i z powrotem. Tam - po odbiór zamówienia z marketu, a przy okazji jeszcze wstąpiłam do Decathlonu po rękawiczki bez palców, kupując rzutem na taśmę jeszcze czapeczkę. Niestety przy tych temperaturach palcom jest ciutkę za zimno już więc ten zakup rękawiczek na wiele się nie przyda, ale zawsze coś. No i czapka - na krótkie przejścia licząc że nie będzie tu takiej prawdziwej zimy jak u nas w Polsce.
Rower - dopompowałam koła przed wyjazdem, bo jak się okazało miałam jakieś 2.5 atm tylko. Pewnie dlatego mi się tak średnio jeździło. Po dopompowaniu też mi osiągi nie wzrosły co mnie akurat nie dziwi bo zmęczenie po tygodniu jeżdżenia też zrobiło pewnie swoje. Przecież to jest pierwszy tydzień jeżdżenia po przerwie.
Poza tym ten rower jest świetny, idealny do warunków miejskich. Zwrotny, ziwnny... Tylko prędkości mi jeszcze brakuje. Ale to pewnie znowu kwestia odbudowy kondycji no ale też inne opony i temperaturą robią swoje. Coraz częściej widuję tu rano 7-8^C. I współczuję, że w Polsce jest chwilami już poniżej zera.