• Sprzęt Beluga

Strasbourg - kolejna wycieczka na południe

Sobota, 25 marca 2023 · dodano: 25.03.2023 | Komentarze 0

Strasbourg - Eschau - Plobsheim - Strasbourg

Po ostatniej podróży do Offenbiurga ciągle brakuje jeszcze mocy i prędkości, ale powoli chyba odzyskują tą sprawność jaka miałam wcześniej. Wyraźnie dałam sobie wtedy do wiwatu. Dzisiaj również miałam z jednej strony ochotę na więcej a z drugiej strony chciało mi się odpoczywać, ale nie można odpoczywać bez końca. Trzeba coś robić, trzeba dążyć do celu, który chociaż odległy to jednak gdzieś tam majaczy... Zwłaszcza, że przed nim są jeszcze inne pomniejsze ale również ważne cele do osiągnięcia. Bez odpowiedniego przygotowania nie ma co marzyć, że "jakoś to będzie". Nie - nie będzie.
Dzisiaj niestety trochę mi również plany popsuła pogoda. Początkowo ciepło, a potem jak przywiało lodem... Takimi lodowatymi mocnymi podmuchami wiatru to zastanawiałam się czy nie sięgać od razu po kurteczkę zimową. A kilkanaście minut później znowu słoneczko i znowu temperatura ciutkę lepsza.