• Sprzęt Beluga

Strasbourg - wycieczka na północ

Niedziela, 26 marca 2023 · dodano: 26.03.2023 | Komentarze 0

Strasbourg

Miała być taka krótka przejażdżka, którą potem w trakcie jazdy nieco wydłużałam kręcąc się w północnej częśći Strasbourga. A to tu, a to tam, a to do parku, a to jeszcze... No i wtedy przyszedł taki ostry ale na szczęście krótki deszcz. Niestety bardzo zimny, odnoszę wrażenie że marznący. na dodatek z grzmotami burzy czy czymś tego typu opodal. W oka mgnieniu zrobiło się zimno i to naprawdę na tyle zimno, że musiałam poszukać jakiegoś schronienia. Znalazłam dach nad jakimś barem (zamkniętym poza sezonem letnim nad jeziorkiem) i tam zmieniłam letnią kurteczkę na zimową z miśkiem co znacznie poprawiło mój komfort.
jakby tego było mało, kiedy wyjechałam już z tego parku, okazało się że mój licnzik przestał cokolwiek odbierać z czujnika. Zupełnie jakby uszkodził się przewodzik albo znowu... magnes się rozmagnesował? Przez kilka minut starałam się top naprawić ale bezskutecznie. Dodatkowo robiło się zimno, temperatura z tych 14^C spadła jak się okazało do 9^C. Opierając się na nawigacji Google Maps wróciłam do mieszkaneczka i resztę danych dotyczących dystansu biorę z GM (14.45+9.1 km), a czas przejazdu pozwalam sobie wyliczyć z proporcji. A średnia - z początkowych 14.45 kilometrów.
Przy okazji kręcenia się po północnej części przypadkiem dojechałam pod Parlament Europejski.