• Sprzęt Beluga

Strasbourg - do pracy i z powrotem ale naokoło

Poniedziałek, 24 kwietnia 2023 · dodano: 24.04.2023 | Komentarze 0

Strasbourg - Kehl - Strasbourg - Kehl - Strasbourg

To już kolejny raz, kiedy jadę naokoło i jest po prostu znakomicie. Zupełnie niezła droga wiodąca przez dość ciekawe miejsca, momentami ludne, momentami kompletnie opuszczone. Po prostu widoki do wyboru do koloru. I do tego jeszcze fajne mosty nad Renem. Do tego jadąc ze Strasbourga do Kehl mam do wyboru czy jadę mostkiem dla pieszych i rowerów, czy takim drogowym. Full wypas.
Prawie. Albowiem dzisiaj na 2-3 kilometry przed dojazdem do miejsca pracy poczułam znaczne osłabienie, a kilka chwil później zorientowałam się, że bije mi tylne koło i już wtedy wiedziałam że złapałam dętkę. Znaczy dziurę w niej. Starałam się jakoś pociągnąć jeszcze na pusto na ile się dało, ale niewiele todało i ze 2 kilometry rower musiałam po prostu przeprowadzić. Do tego poniedziałek, lekkie spóźnienie, myślałam że uda mi się nadrobić i wpadnę idealnie... A tu no niestety... Z 10 minut obsuwy. No ale tego nie mogłam przewidzieć, aczkolwiek dziwi mnie nieco, że coś przebiło mi oponę i dętkę z boku, przechodząc albo odlepiając kawałek tasiemki odblaskowej z opony. A może to ona o coś zaczepiła? Tak czy inaczej przebicie nie było duże i powietrze uciekało dość długo nim poczułam flaka.