• Sprzęt Beluga

Majówka - wtorek

Wtorek, 2 maja 2023 · dodano: 02.05.2023 | Komentarze 0

Przechlewo - Człuchów

Zgodnie z wcześniejszymi założeniami wybrlaiśmy się dzisiaj do Człuchowa, gdzie skierowaliśmy się do dawnego zamku krzyżackiego aby go zwiedzić. Co też zrealizowaliśmy w zasadzie dość dokładnie, włącznie z wejściem na szczyt pozostałej baszty. Widoki naprawdę ciekawe, zamek warto obejrzeć i poznać chociaż część i jego historii.
Powrót odbyliśmy po tej samej trasie, na koniec zaliczając jeszcze obiad w restauracji.
Na sam koniec dnia wykorzystałam kilka wolnych chwil aby zamienić swoje manetki do przerzutek z klasycznych dźwigienkowych na obrotowe. W tym rowerze, który aktualnie ujeżdżam ta zmiana ma olbrzymi sens, ze względu na małe różnice pomiędzy biegami i fakt, że bardzo często poruszam się w mieście. A w mieście szybkość zmiany przełożeń i w górę i w dół jest bardzo ważna i umożliwia dynamiczną jazdę. Wystarczy jeden drobny ruch ręki, którego nie trzeba powtarzać, aby zjechać na sam dół czy wjechać na samą górę kasety.