• Sprzęt Beluga

Strasbourg - kolejna wycieczka na zachód

Sobota, 6 maja 2023 · dodano: 06.05.2023 | Komentarze 0

Strasbourg - Marlenheim - Wangen - Achenheim - Strasbourg

Jest ciekawie.
Początkowo w planach miała być setka jakaś, ale po kilkunastu kilometrach Organizm przypomniał o tych 3 wyjazdach pod rząd kilka dni temu. Niby bylo tam oszczędzanie, ale... Ale to nie był szczyt formy jeszcze. Nie było czasu na pełną regenerację. Mimo to po krótkim odpoczynku, zdecydowałam się na dalszą jazdę na zachód, aby w końcu zacząć zawracać. Niestety na tyle niefortunnie, że przez moment zaczynałam się czuć jak kozica górska... I to taka z zapałem na pokonywanie kolejnych stromizn. Na poziomce?! No ale jak się zaczęło to trzeba iść dalej, więc ciągnęłam dalej, aby potem zjeżdżać w dół przekonawszy się naocznie, że asfalt się kończy, a dalsza droga przez pole na drodze pełnej grubego żwiru to bardzo kiepski pomysł. Zatem - dłuższa droga. I to pod niezłą górkę. Jedną z pierwszych, gdzie kolejne były jeszcze większe. A nogi coraz słabsze.
Muszę zaznaczyć, że w końcu zmieniłam obwód koła z 1.460 mm na 1.520 mm. Ale w dalszym ciągu to za mało copokazuje aplikacja GPS Status pokazująca aktualną prędkość. Jeszcze ciutkę, muszę dodać z 10mm więcej.
I jeszcze odnośnie zmiany manetek na SRAMAttack - REWELACJA. Strzał w "10", jak nie "11". Błyskawiczna zmiana przełożeń, nawet o 3-4-5 na raz, bez żmudnego sekwencyjnego przeklikiwania się przez kolejne biegi. W mieście - SUPER opcja. Również wtedy, kiedy dojeżdża się do jakiejś drogi z pierwszeństwem, szykuje się wolniejszy bieg, a tu okazuje się że droga wolna i dalej można lecieć na pełnych obrotach. Umożliwia mi to też szybsze wchodzenie na obroty po ruszeniu, nie muszę wskakiwać powoli przez kolejne biegi, mogę sobie z 4 biegu od razu skoczyć na 6. Albo i 7. Moc jakaś już jest i stać mnie już na to.