• Sprzęt Beluga

Strasbourg - wycieczka do Achern

Sobota, 24 czerwca 2023 · dodano: 24.06.2023 | Komentarze 0

Strasbourg - Kehl - Bodersweier - Zierolshofen - Achern - Rheinau - Rheinbischofsheim - Hohbuhn - Linx - Bodersweier - Querbach - Kehl - Strasbourg

Z racji upałów celowo nie wychodziłam za wcześnie i dopierto o siódmej wieczorem wyjechałam w kierunku na południe, aby jednak po przejrzeniu na szybko kierunku wiatru na Windy zawrócić na północny wschód, w kierunku na Baden-Baden. Myślałam aby jechać właśnie tam, jednak będąc już w Kehl przypomniałam sobie że w nocy ma być chłodniej, a ja nie wzięłam nic dodatkowego z ubrania. I zdecydowałam się skrócić nieco trasę i wyszło na to że trafiłam do Achern. Tzn pod Achern, do samego miasta nie wjeżdżałam, wystarczyła mi tylko wizyta w sieci fast food. Tam zjadłam jakąs kolację, podładowałam Gopro i smartfona i poleciałam z powrotem. I o ile kiedy wchodziłam zjeść było jeszcze jasno, to kiedy wychodziłam było już całkowicie ciemno. Oczywiście byłam na to przygotowana - 2x Convoy S2+ doskonale sobie poradziły i z ciemnością i z długimi światłami samochodów z przeciwka i tych, które czasem mnie wyprzedzały.