• Sprzęt RedBlackBolid

Kozienice - III Wycieczka Zlotowa

Piątek, 7 lipca 2023 · dodano: 07.07.2023 | Komentarze 0

Kozienice i okolice - Czarnolas

Trzecia już wycieczka na Zlocie Rowerów Poziomych w Kozienicach i trzecia wycieczka na Nowym rowerze. Jeszcze nie zdecydowałam się jak go nazwać. Na pewno robi wrażenie swoją czarno-czerwoną kolorostyką. Rower sprawuje się nieźle, chociaż pewne niedoróbki czuć i cały czas coś trzeba delikatnie lub mocniej poprawić. Dzisiaj wieczorem dorzuciłam dodatkowe 4 ogniwa do łańcucha aby uruchomić większy zakres przełożeń na największym blacie. Do tej pory tylko środkowy miał cały zakres. Niestety nie było mi dane sprawdzić czy i na ile to pomogło - testy będą dopiero jutro. Spodziewam się znacznej poprawy bo nie wyobrażam sobie jeżdżenia tylko na średnim blacie z uruchamianiem najwiekszego powyżej 25 km/h... To nonsens. Mam nieco inne wyobrażenie o tym jak ta ilość możliwych biegów ma działać (3x10).
Wygląda na to, że odległosć fotelik-suport jest już właściwa, aczkolwiek suport jednak musi być niżej. Czyli fotelik musi pójść do góry o ten 1-2 cm o ile tylko się da... Bo jak się nie da... no to wówczas niestety ale chyba będę zmuszona do wsadzenia mniejszego koła z przodu :( Czego robić nie chcę.
Jutro kolejne testy z naciskiem na napęd... Niestety dzisiaj zabrakło mi czasu na testy na sucho. Byłam za bardzo zjechana po kolejnej wycieczce.