• Sprzęt Beluga

Strasbourg - do pracy i z powrotem

Środa, 12 lipca 2023 · dodano: 12.07.2023 | Komentarze 0

Strasbourg

Ze złych wiadomości - niestety z rana gdzieś jakimś cudem coś mi weszło w łańcuch. Jakaś dziwna dłuuuga blaszka metalowa. I od tego momentu mam pewne problemy z wrzucaniem 4 biegu. Reszta chodzi znakomicie, a ten jeden bieg ma jakieś fochy. Koronka na kasecie wygląda tak jak powinna, więc nie wiem co jest grane. Może piesek jakiś na niej poszedł czy co? Nie wiem czy to możliwe, pewnie nie...
Z dobrych - wreszcie mam "odpuszczenie" czyli "odbicie". Od dna zmęczenia do poziomu bardzo dobrej wydajności - jak na mnie rzecz jasna. Czyli zmęczenie ustąpiło i wreszcie mnie stać na niezły wysiłek. Wydaje mi się, że pewien pozytywny skutek odniosła też zmiana "repertuaru" tego czego słucham. Zamiast (momentami durnych i głupich) podcastów z YT - dobra znana mi Muzyka przez wielkie M. Dobre beaty i można jechać. Żadnego pieprzenia o kolejnych aferach, kolejnych walkach gdzieś tam czy pierdół - tylko Muzyka.