• Sprzęt Beluga

Strasbourg - na obiadek i nie tylko

Niedziela, 16 lipca 2023 · dodano: 16.07.2023 | Komentarze 0

Strasbourg - Ostwald - Geispolsheim - Entzheim (lotnisko) - Hangenbieten - Achenheim - Oberschaeffolsheim - Oberhausbergen - Mittelhausbergen - Niederhausbergen - Schiltigheim - Strasbourg

Początkowo dałam sobie nieco luzu, ale potem zaczęłam się rozkręcać póki mi węgli starczyło. Niestety szybko ich zaczęło brakować i zanim dotarłam na obiadek już zaczęłam mieć dosyć. Po wyjściu z obiadodajni wszystko się zmieniło na krótko na plus, ale tak naprawdę dostałam kopa, kiedy przerzuciłam się z podcastów na po prostu dobrą muzykę. Muzyka dała mi kopa. Przestałam się zastanawiać nad pierdołami tego świata, zaczęłam jechać. I to jechać szybciej, myśląc gdzie wbić ogień a gdzie jeszcze nie hamować, jak wykorzystać maksimum energii włozonej w kręcenie. A kiedy poczułam, że mam już ciutkę dośc, wpadłam do kolejnej *dajni na jakiegoś loda. I po lodzie mogłam pociągnąć jeszcze kilkanaście kilometrów nie myśląc o tym jak mi się nie chce - ale jak dobrze mi idzie, jak bardzo chcę jeszcze pojeździć.
Dalej mam problemy z przerzutką tylną, po zbiciu biegów w dół na niektórych biegach przerzuca mi dalej łańcuch. Muszę dalej zbijać biegi w dół i potem podciągać je wyżej aby mieć pewność, że bieg pozostanie wbity.