• Sprzęt RedBlackBolid

Strasbourg - kolejna wycieczka na południe

Niedziela, 20 sierpnia 2023 · dodano: 20.08.2023 | Komentarze 0

Strasbourg - Eschau - Plobsheim - Krafft - Erstein - Krafft - Plobsheim - Strasbourg

Tam i z powrotem do Erstein na późny obiad. Przed wycieczką podregulowałam jeszcze tylny hamulec i wyczyściłam porządnie acetonem tarczę przedniego hamulca, która piszczała podczas hamowania. Niestety nie pomogło, nadal hamulec działa jak... spowalniacz. Eufemistycznie przy tym to nazywając. Krótko mówiąc: niewiele hamuje. Chyba muszę wypalić tarczę jak i przyjrzeć się klockom hamulcowym. Podczas tego przeglądu wyczyściłam jeszcze łańcuch i nasmarowałam go nowym wynalazkiem jaki zdobyłam - Molly Oil, ponoć polskiej produkcji.
Po drodze zdjęłam przeszkadzające już lusterko zakupione w Pruszkowie bo jednak za małe, zostawiając to co kupiłam w Decathlonie tutaj w Strasbourgu.
Rower prowadzi się świetnie, chociaż mnie brakuje jeszcze odpowiednio dużej mocy aby go efektywnie napędzać. Po zmianie kierownicy na ubara jest bardzo stabilny i przyjemny podczas jazdy. Nie lubi jednak powtarzających się drobnych nierówności jak i wybitych na asfaltowych nawierzchniach korzeni.