• Sprzęt RedBlackBolid

Pilzno - I wycieczka zlotowa

Czwartek, 31 sierpnia 2023 · dodano: 01.09.2023 | Komentarze 0

Pilzno i okolice

Pierwsza wycieczka na Zlocie Rowerów Poziomych w Czechach.
Start dość późny bo po 14:00, trasa dosyć krótka bo tylko 40 kilometrów. Ale mimo iż krótka to wzniesienia robiły swoje, niektóre podjzdy mocno zaskakiwały swoim nachyleniem i do tego trasy rowerowe są tu prowadzone dosyć ciasno. Jkaby tego było mało, niektóre "ścieżki rowerowe" są baaardzo wąskie i mają "aż" 1 metr szerokości.
Po wycieczce z braku menażki i jakiegoś koca czy pleda skoczyłam jeszcze do Decathlona po zakup tychże. I trasa "do" była naprawdę wymagająca - praktycznie cały czas pod górę i to z niezłym nachyleniem. Oczywiście droga z powrotem mi to nieco wynagrodziła, ale zmierzchało już i też nie mogłam szarżować jak za dnia.
Ogólnie Czechy jak zawsze w różnych regionach tego kraju czymś zaskakują.
Jedno mi się nie podoba na tym Zlocie - położenie. Za blisko tak dużego miasta. Za duży szum ruchu, za duży ruch dookoła. Brak ciszy, brak spokoju, ciężko się odpoczywa w takim miejscu. Do tego położenie kempingu nas zbiornikiem wodnym przy takiej temperaturze (12-18^C) powoduje ZIMNO i WILGOĆ wiszącą w powietrzu.