• Sprzęt RedBlackBolid

Strasbourg - na obiadek i nie tylko

Sobota, 23 września 2023 · dodano: 23.09.2023 | Komentarze 0

Strasbourg - Kehl - Strasbourg

Krótka i mało konkretna wycieczka do Kehl na małe zakupy z niewielkim zwiedzaniem tego miasteczka. Ponadto przejeżdżając przez Strasbourg podjechałam pod Aerodrom popatrzeć jak i co tam lata. Okazuje się, że nie tylko szybowce i samoloty ale również i spadochroniarze :) Z bliska zobaczyłam też jak wygląda operacja wyczepienia liny z szybowca i jak ona jest ściągana do wyciągarki. Trzeba przyznać, że wygląda to bardzo ciekawie. Oczywiście wejście na teren lotniska jest "interdit" czyli zakazany a ja bez francuskiego to sobie mogę tylko popatrzeć. I póki co mi tyle wystarcza ;)
Nogi jako-tako podają, prawa działa bezwaryjnie, w lewej coś tam się "luzuje", dlatego na razie nie obciążam ani siebie ani ich za mocno. Niech się męczą ale bez przesady.
Zmieniłam też nazwę roweru z "Nowy" na RedBlackBolid. Bo czemu by nie. To jest taki dość duży i ciężki bolid. Ale nadal jest nowy :D