• Sprzęt RedBlackBolid

Strasbourg - wycieczka do Ernstein

Sobota, 10 lutego 2024 · dodano: 10.02.2024 | Komentarze 0

Strasbourg - Fegersheim - Nordhouse - Ernstein

Cóż, dawno się tak nie zarżnęłam jak dzisiaj. Nie sądziłam, że taka krótka wycieczka tak mocno da mi w kość.
W planie minimum absolutne to miało być coś koło 20, planowo właśnie do Ernstein i ten plan wykonałam.
Oczywiście dzień bez przygód rowerowych na rowerze to nie dzień - więc na początek sezonu zaliczyłam dętkę. Kiedy wyjeżdżałam z Ernstein poczułam, że rower prowadzi się jakoś dziwnie a kiedy zsiadłam okazało się, że to z przodu mam już coś koło 1.5 bara zamiast wcześniej napompowanych przed wyjazdem 5.5. Na szczęście miałam przy sobie dętkę, zmieniłam i poleciałam dalej. Ale to już druga dętka i to bez powodu - bo nic w oponie i na oponie nie znalazłam.
Po wykorzystaniu tej dętki - ostatniej jaką miałam przy sobie - musiałam podskoczyć do znanego marketu pewnej francuskiej sieci i dokupić 2 dętki i dokupić kolejną paczkę pojemników z CO2 do napełniania. Ta metoda jest znacznie lepsza niż długie pompowanie ręczne czy szukanie kompresora na stacji, który będzie miał coś powyżej 3 barów.