• Sprzęt RedBlackBolid

Strasbourg - wycieczka na południe pod wiatr

Niedziela, 18 lutego 2024 · dodano: 18.02.2024 | Komentarze 0

Strasbourg - Plobsheim - Nordhouse - Erstein - Osthouse - Matzenheim - Uttenheim - Bolsenheim - Schaeffersheim - Erstein - Nordhouse - Plobsheim - Strasbourg

Ale sobie wybrałam tarsę, no nie ma co. Zachciało mi się raz jeszcze na południe, zrobić kóleczko i podjechać po pętelce do innej jadłodajni, ale i tak znowu zmęczona jazdą pod wiatr wylądowałam tak jak tydzień temu w Erstein. Po wyjściu z przybytku z dodatkowymi kcal do spalenia, wyruszyłam w drogę powrotną - starając się tym razem pojechać jakoś inaczej, przez co dzięki Google Maps wylądowałam gdzieś w polu bo dla tej aplikacji oznaczenie poprawne dróg jako polne/asfaltowe absolutnie nie istnieje. W końcu jednak wydostałam się na drogę do Nordhouse, którą przeleciałam do ścieżki przy kanale, a tą dotarłam z powrotem do Strasbourga.
Rower się sprawdził tym razem, nie złapał żadnej dętki, opony świetnie sobie dały radę w terenie, nie zakopałam też się nigdzie.