• Sprzęt RedBlackBolid

Strasbourg - na wschód do i Goldscheuer

Sobota, 16 marca 2024 · dodano: 16.03.2024 | Komentarze 0

Strasbourg - Kehl - Goldscheuer - Strasbourg

Ponad połowa trasy była z okropnym, lodowatym wmordewindem. Na słoneczku - które chwilami się pojawiało ale szybko znikało - było jeszcze znośnie i przyjemnie. Ale kiedy tylko nadchodziła chmura - wszystko stawało się zimne. Mimo iż przed wyjściem termometr pokazywał 14^C.
Do Kehl jeszcze szło mi nieźle, chociaż jeszcze po stronie francuskiej moje nogi stwierdziły, że po wczorajszym to one mówią pas. Czyli wczorajszy wpiernicz dał im się we znaki. Mimo iż krótki. Tak więc dzisiaj brakowało nieco mocy i kiedy wyjechałam pod wiatr zrobiło się nieprzyjemnie. Bo i zimno i jeszcze z brakiem mocy a w dodatku na przełomie pomiędzy moimi "2" a "3" biegiem. Jeden już ciutkę za szybki, a drugi za mocny. [teraz pomyślałam, że mogłam wrzucić mniejszy blat z przodu...]
Cała trasa była "zmontowana" po części pod kątem dojazdów "na około" do pracy i jeśli faktycznie ma to tak wyglądać, to jednak chyba nie zacznę tego od poniedziałku, bo jeszcze trochę mi brakuje kondycji do utrzymania rytmu. Jednak pewnoe tak wyglądać to nie będzie, bo wiatr się zmieni, ja też będę bardziej wypoczęta niż obecnie więc jeśli tylko zapewnię sobie odpowiedni zapas czasu to kto wie.
Jak sobie pomyślę, jakie dystanse planowałam przed wyjściem... A które wzięły w łeb... No to cóż. Ale tak bywa, jak się ciutkę przesadzi.