avatar Ten blog rowerowy prowadzi Katrinam z miasteczka . Mam przejechane 34640.53 kilometrów w tym 56.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.73 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt Beluga

Do Warszawy i z powrotem

Czwartek, 28 marca 2024 · dodano: 28.03.2024 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa

Przesiadka z 2x26" na 2x20", do tego z suportem niżej niż w RBB - to coś niesamowitego. Do tego kierownica "chomiczek" a nie leżak - i już prowadzi się to zupełnie inaczej. A jakie to jest zwrotne! I mimo iż ma mniejsze koła, to amortyzatory lepsze i to po wszelkich nierównościahc po prostu ZAP...ALA. Nie da się tego okreslić inaczej, po prostu się nie da. RBB ze swoimi kołami 2x26" mimo wszystko jednak ma szczątkową amortyzację, względem tego co ma Beluga. Na Beludze nie miałam większych sprzeciwów ze strony roweru aby polecieć po kostce po chodniku... Na RBB bym się wzbraniała raczej... a Beluga? Łykała te wszystkie nierówności tak jakby ich prawie nie było.
Trochę czasu zajeło Organizmowi przyzwyczajenie się do innych parametrów pracy, do innego reagowania na reakcje roweru, ale potem już śmigałam ile na to pozwalały warunki drogowe i meteorologiczne. W szczególności paskudny duzy wiatr.
Oczywiście te reakcje kierujących samochodami - tu jest Polska, nie Francja. Więcej totalnego zobojętnienia, więcej nienawiści, więcej braku kultury, więcej egoistycznego spojrzenia dookoła. Tu w Polsce trzeba być zawsze gotową na to co zrobi kierująca/y.