avatar Ten blog rowerowy prowadzi Katrinam z miasteczka . Mam przejechane 34640.53 kilometrów w tym 56.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.73 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt RedBlackBolid

Ożarów dookoła komina

Środa, 5 czerwca 2024 · dodano: 05.06.2024 | Komentarze 0

Ożarów - Pilaszków - Zaborów - Zielonki-Parcela - Strzykuły - Ożarów

Jakoś tak późnym popołudniem miałam chęć wyskoczyć na rower, ale potem mi przeszło... A potem znowu mnie naszło. Więc wyskoczyłam. Po pierwszym prostym odcinku przypomniałam sobie o koniecznej zmianie odległości suportu od fotelika. Dosłownie kilka milimetrów bliżej jakby były, kręciłoby mi się lepiej. Zatrzymałam się więc przy Hali Widowiskowo-Sportowej, podregulowałam i... od tego momentu jechało mi się znacznie lepiej. Znacznie lepsze wyczucie napędu i przełożenie siły na korby. I od razu też skończyły się "jęki" ze strony ścięgna przy kostce i ból przy prawym kolanie, gdzie faktycznie zbyt duża odległość zmuszały te części nogi do nieprawidłowego ułożenia podczas pracy.
Kilkaset metrów dalej napotkałam na interwencję policji, która wezwana byał przez jakiegoś garniaka. Garniak miał pretensję do dwóch kolarzy do których najprawdopodobniej on sam wyskoczył z jakimś problemem. Pewnie jechali na jezdni a nie na śmieszynce rowerowej co było olbrzymim problemem nie do przeżycia dla garniaka i musiał im coś powiedzieć. Oni odpowiedzieli jemu i się zrobiła zadyma. Biedni ci kierujący - tak strasznie przeżywają nas rowerzystów na jezdni. Na ICH jezdni! No jak my tak możemy jeździć po ICH jezdniach?!
Reszta trasy bez przygód. Bardzo fajnie się jechało o tej porze, nie było już zbyt wysokiej temperatury, wiatr też osłabł i oczywiście był mniejszy ruch samochodziarzy wracających do miasteczek-wsi sypialni z pracy w stolicy.