• Sprzęt Challenge Hurricane

Zlot Rowerów Poziomych w Osek - cz.1

Czwartek, 29 sierpnia 2024 · dodano: 29.08.2024 | Komentarze 0

Osek i okolice

Pierwsza wycieczka zlotowa w Czechach.
Było ciekawie. Nogi sprawowały się znakomicie - na tyle że nawet pozwoliłam sobie na mały "wyścig" pod górkę, gdzie nogi osiągnęły przez dłuższy czas ponad 400 W. No i prędkość 23 km/h pod górkę to nie jest coś słabego jak na moje obecne warunki.
Niestety tereny są bardzo pagórkowate. Tu się nie da pojechać jednym tempem przez wiele kilometrów. Tu co i rusz są jakieś podjazdy. Przykład: do bazy z powrotem mieliśmy 6 kilometrów i na tym dystansie 115 m podjazdów i 0 m zjazdów.
Oczywiście starałam się oszczędzać nogi na kolejne 2 dni, ale nie wiem czy to mi się uda, bo jest tu wiele momentów, kiedy trzeba tej mocy użyć.
Z ciekawostek: wyjechałam na drogę - chyba ichnią krajówkę 13 - która wyglądała jak autostrada. Zero zakazów jazdy dla rowerów i totalny brak lokalnych dróg, którymi mogłabym inaczej przedostać się z jednego miasteczka do drugiego. Zanim zjechałam na żwirowate-betonowe-terenowe dróżki, zdołałam przelecieć kilka kilometrów i osiągnąć 59 km/h. Nie osiągnęłam jak do tej pory takiej prędkości na RBB, a na Hurricane jak najbardziej się da. Chociaż ta kolizja korb z przednim kołem daje się we znaki.