Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Katrinam z miasteczka . Mam przejechane 39400.48 kilometrów w tym 66.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.86 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 3363 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Katrinam.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 41.05km
  • Czas 01:41
  • VAVG 24.39km/h
  • Temperatura 30.0°C
  • Kalorie 658kcal
  • Sprzęt Blue
  • Aktywność Jazda na rowerze

Ożarów - pojeżdżone treningowo

Niedziela, 3 sierpnia 2025 · dodano: 03.08.2025 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 24.15 km/h
MAX: 33.23 km/h
TSS: 134, IF: 0.91, NP: 127, Kcal: 658, VI: 1.15, Pwr avg: 110, Pwr max: 456, Pwr 1 min: 405 (?!)
HR: 126, Max: 152

Tym razem nie wzięłam z Francji swojego Raptobike'a i co by przyspieszyć wyjazd zdecydowałam się na uruchomienie Bluebara, mimo iż obok w garażu stoi jeszcze mój stary Challenge Hurricane. Ostatnim razem na Bluebarze jeździłam chyba rok temu. Zamontowałam uchwyt na Wahoo, wzięłam picie, wyszłam, wsiadłam, ruszyłam i... Nastąpił "fail": głowa zapomniała jak to się jeździ na czymś takim wyższym co jest bardzo narowiste i w dodatku posiada kierownicę u-bar a nie zwykłą. Oczywiście po kilkunastu metrach odpowiednie "dane zostały załadowane" ale przez te pierwsze kilka minut nie czułam się zbyt pewnie na tym rowerze. I w sumie to słusznie, bo jest zdecydowanie wyższy, i o dziwo znacznie mniej manewrowy niż Raptobike (pomimo problemu z łańcuchem ograniczającym możliwość skrętu przedniego koła).
Pogoda sprzyjała jeździe, mimo iż chwilami było bardzo gorąco. Nie planowałam za wiele kilometrów, ot małe kółko gdzieś i szybki powrót. Niestety trafiłam na wmordewind, który mocno uprzykrzał mi jazdę, ale dzięki temu dałam większy wycisk mięśniom nóg. W dodatku bez węglowodanów, więc miały dodatkowe utrudnienie, ale jakoś sobie poradziły. Dowiozły mnie z powrotem pozwalając jeszcze na male szaleństwa na ostatnich kilometrach.
Smutną sprawą jest tylko to, że Bluebar jest leciutko zaniedbany. Wymaga już wymiany kończących się klocków hamulcowych i zapewne zapowietrzenie przewodów hamulcowych. Przydałaby się też regulacja przerzutki tylnej. A do tego stan opon też nie jest najlepszy - odniosłam wrażenie że przednia opona jest już trochę jak walec. Trochę za dużo bieżnika ubyło i przydałoby się te opony wymienić na nowe. Wydaje mi się również, że odleglość do suportu mam troszeczkę za bliską, ale na wycieczkę nie wzięłam klucza 10 i nie mogłam tego podregulować.

P.S. Mogłabym tu się kolejną godzinę rozpływać w opowieści jak wspaniałe mam stan nawierzchni dróg i ulic w porównaniu do Francji. Pod tym względem Francja "ssie".
Ba! Dzisiaj rano jechałam samochodem po północno-zachodniej części obwodnicy Warszawy, na S8, gdzie dotychczas stan jezdni był naprawdę w porządku. A mimo to GDDKiA wymieniło część nawierzchni...
Gdzie nie spojrzę - u nas w Polsce jest ładniej. Czyściej! Naprawdę :D

Gdzieś opodal hali Widowiskowo-Sportowej

Widok na pola, z prawej strony widać lasek obok Domu Pomocy i Rehabilitacji w Pilaszkowie.
W zagajniku znajduje się również Cmentarz Wojenny Pilaszków, na którym spoczywa 240 żołnierzy poległych w obronie naszej Ojczyzny 12 i 13 września 1939 roku.

Droga z Pilaszkowa do Święcic, w kierunku na Pilaszków

I w przeciwnym kierunku, do Święcic

Bluebar

Polskie pola - w tle widać komin Elektrociepłowni Pruszków II (oczywiście węglowej), która miała powstać aby zapewniać energię dla części Warszawy i okolic.

Komin w 10x przybliżeniu (cyfrowym).
Wysokość 256 metrów, szerokość maksymalna 20 metrów.




Kategoria Blue



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!