Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Katrinam z miasteczka . Mam przejechane 38873.18 kilometrów w tym 66.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.88 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 3363 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Katrinam.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 41.05km
  • Czas 01:41
  • VAVG 24.39km/h
  • Temperatura 30.0°C
  • Kalorie 658kcal
  • Sprzęt Blue
  • Aktywność Jazda na rowerze

Ożarów - pojeżdżone treningowo

Niedziela, 3 sierpnia 2025 · dodano: 03.08.2025 | Komentarze 0

Ożarów
AVG: 24.15 km/h
MAX: 33.23 km/h
TSS: 134, IF: 0.91, NP: 127, Kcal: 658, VI: 1.15, Pwr avg: 110, Pwr max: 456, Pwr 1 min: 405 (?!)
HR: 126, Max: 152

Tym razem nie wzięłam z Francji swojego Raptobike'a i co by przyspieszyć wyjazd zdecydowałam się na uruchomienie Bluebara, mimo iż obok stoi jeszcze mój stary Challenge Hurricane. Ostatnim razem na Bluebarze jeździłam chyba rok temu. Zamontowałam to czego nie było, wzięłam picie, wyszłam, wsiadłam, ruszyłam i... Nastąpił "fail": głowa zapomniała jak to się jeździe na czymś takim wyższym co jest bardzo narowiste i w dodatku posiada kierownicę u-bar a nie zwykłą. Oczywiście po kilkunastu metrach odpowiednie "dane" zostały "załadowane" ale przez te pierwsze kilka minut nie czułam się zbyt pewnie na tym rowerze. I w sumie to słusznie, bo jest zdecydowanie wyższy, i o dziwo znacznie mniej manewrowy niż Raptobike (pomimo problemu z łańcuchem ograniczającym możliwość skrętu przedniego koła).
Pogoda sprzyjała jeździe, mimo iż chwilami było bardzo gorąco. Nie planowałam za wiele kilometrów, ot małe kółko gdzieś i szybki powrót. Niestety trafiłam na wmordewind, który mocno uprzykrzał mi jazdę, ale dzięki temu dałam większy wycisk mięśniom nóg. W dodatku bez węglowodanów, więc miały dodatkowe utrudnienie, ale jakoś sobie poradziły. Dowiozły mnie z powrotem pozwalając jeszcze na male szaleństwa na ostatnich kilometrach.
Smutną sprawą jest tylko to, że Bluebar jest leciutko zaniedbany. Wymaga już wymiany kończących się klocków hamulcowych i zapewne zapowietrzenie przewodów hamulcowych. Przydałaby się też regulacja przerzutki tylnej. A do tego stan opon też nie jest najlepszy - odniosłam wrażenie że przednia opona jest już trochę jak walec. Trochę za dużo bieżnika ubyło i przydałoby się te opony wymienić na nowe. Wydaje mi się również, że odleglość do suportu mam troszeczkę za bliską, ale na wycieczkę nie wzięłam klucza 10 i nie mogłam tego podregulować.

P.S. Mogłabym tu się kolejną godzinę rozpływać w opowieści jak wspaniałe mam stan nawierzchni dróg i ulic w porównaniu do Francji. Pod tym względem Francja "ssie".
Ba! Dzisiaj rano jechałam samochodem po północno-zachodniej części obwodnicy Warszawy, na S8, gdzie dotychczas stan jezdni był naprawdę w porządku. A mimo to GDDKiA wymieniło część nawierzchni...
Gdzie nie spojrzę - u nas w Polsce jest ładniej. Czyściej! Naprawdę :D

Gdzieś opodal hali Widowiskowo-Sportowej

Widok na pola, z prawej strony widać lasek obok Domu Pomocy i Rehabilitacji w Pilaszkowie.
W zagajniku znajduje się również Cmentarz Wojenny Pilaszków, na którym spoczywa 240 żołnierzy poległych w obronie naszej Ojczyzny 12 i 13 września 1939 roku.

Droga z Pilaszkowa do Święcic, w kierunku na Pilaszków

I w przeciwnym kierunku, do Święcic

Bluebar

Polskie pola - w tle widać komin Elektrociepłowni Pruszków II (oczywiście węglowej), która miała powstać aby zapewniać energię dla części Warszawy i okolic.

Komin w 10x przybliżeniu (cyfrowym).
Wysokość 256 metrów, szerokość maksymalna 20 metrów.




Kategoria Blue



Komentarze
Nie ma jeszcze komentarzy.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!