Nowy

• Sprzęt RedBlackBolid

Strasbourg - do pracy i z powrotem i nie tylko

Wtorek, 16 lipca 2024 · dodano: 16.07.2024 | Komentarze 0

Strasbourg - Illkirch-Graffenstaden - Eschau - Strasbourg

Z rana do pracy, potem na obiad, a z obiadu na malutką wycieczkę i po pracy jeszcze do centrum i z powrotem podjeżdżając po zakupy do marketu.
Coś tam się dzieje dobrego z nogami, one chętniej wchodzą na "4" bieg, ale wydaje mi się że przydałoby im się nieco odpoczynku więc pewnie jutro sobie odpuszczę.

• Sprzęt RedBlackBolid

Strasbourg - wycieczka i na obiadek

Niedziela, 14 lipca 2024 · dodano: 14.07.2024 | Komentarze 0

Strasbourg - Plobsheim - Eschau - Illkirch-Graffenstaden - Lingolsheim - Strasbourg

Od poprzedniego trenowania bardzo szybkiej jazdy minął 1 dzień - dzień odpoczynku. Myślałam więc, że to powinno wystarczyć i niestety trochę się pomyliłam, bo nogi nie za bardzo chciały ciągnąć na początku. Ale nie poddałam się, jechałam dalej i dalej i w końcu na Rue du Havre przyszedł czas na test. Tak jak poprzednio mały podjazd, który potrafi wyciągnąć bardzo wiele. Przedwczoraj miałam tam 24 km/h i sądziłam że dzisiaj będzie znacznie gorzej - a było tylko/aż 22 km/h. Mimo większej wagi roweru obładowanego dodatkową torbą i dodatkowymi osikami. To mnie ucieszyło i uspokoiło i dlatego też poleciałam dalej, prosto do Plobsheim z którego to miejsca zaczęłam się kierować do jakiejś jadłodajni. Byłam już pewna, że nogi dadzą sobie radę i wcale nie jest tak słabo, te drobne osłabienie można zamienić na niezły trening - o ile oczywiście potem rower znowu odstawię na kolejny dzień odpoczynku.
Podczas tej trasy miałam wrażenie, że coraz częściej wchodzę na "4" bieg, coraz częściej osiągam te 30 km/h przelotowej ale też być może była to kwestia lekkiego wiatru z południa.
Tak czy inaczej wydaje mi się, że jest kolejny postęp do przodu i jeśli go nie zniszczę kolejnymi próbami jeżdżenia "lekko ale może nie lekko" do/z pracy to może coś z tego wyjdzie.
A na koniec dodam jeszcze, że wróżbici z "Windy" powinni wsadzić sobie swoje prognozy i swoją aplikację w D..Ę. Ich przewidywania są g...o warte a ich próby zmuszania do kupna abonamentu lub chociaż logowania się (!!! do aplikacji prognozy pogody?!) są absolutnie niepoważne i śmierdzą próbą wyciągania danych osobowych. Wg nich miało być maksymalnie 23^C a tymczasem spokojnie było 26-28 chwilami. JAK może być 23^C skoro pali słońce, praktycznie nie ma wiatru i nie ma chmur???

Strasbourg - do pracy i z powrotem

Piątek, 12 lipca 2024 · dodano: 12.07.2024 | Komentarze 0

Strasbourg

Odstawiając rower 2 dni temu "na bok" widziałam w jakim złym stanie są moje nogi po Zlocie, gdzie troszkę dałam im popalić. Początkowo miał to być tylko 1 dzień, ale na wszelki wypadek pozwoliłam sobie na jeszcze jeden. Tak dla pewności że na pewno dam odpocząć wszystkim mięśniom i całemu Organizmowi. Dzięki temu już rano dzisiaj widziałam że mam całkiem dobrą kondycję, którą potem wykorzystałam jadąc na lunch. Z kolei po lunchu pojechałam do pracy naokoło, co by dokładniej sprawdzić co tam się zadziało - i faktycznie dużo się zadziało. Już na dojeździe do lotniska aeroklubowego spokojnie wyciągałam ~30 km/h. Czyli tyle ile powinnam mieć w sezonie na prostej i płaskiej*. Ale najlepsze zadziało się na Rue du Havre - tam jest taki podjazd... Wyjeżdżając pod górkę nie zredukowałam się i ciągnęłam ile mogłam, cały czas trzymając te 24 km/h. A to jest to miejsce, gdzie z rok temu miałam mooożeee z 17-18 km/h i cieszyłam się kiedy na liczniku pojawiało się 19. I nie, nie było z wiatrem. Wiatr był z boku lub lekko z przodu. Na Rue de Lorient próbowałam to powtórzyć ale już dostawałam wmordewinda i tam było "tylko" 22 km/h. Dla mnie Aż.
Oczywiście te wielkie dla mnie osiągi są niczym dla amatorów-szosowców ;) Ale od czegoś muszę zacząć.
Najlepsze odczucie jest przy "4" biegu - tym, którym powinnam dochodzić i przekraczać 30 km/h. O ile na Zlocie wrzucenie go zabijało moje nogi, o tyle obecnie ten bieg dla nóg jest po prostu kolejnym przełożeniem na którym mogą dalej kręcić. Chociaż oczywiście nadal jest to ciężkie i bolesne, jednak osiągalne.

Strasbourg - do pracy i z powrotem

Wtorek, 9 lipca 2024 · dodano: 09.07.2024 | Komentarze 0

Strasbourg

A jednak niedobrze ze mną - z moimi nogami.Jednak jeden dzień odpoczywania (w drodze do Francji) nie wystarczył i o ile wczoraj mogłam to jeszcze uznać za rozruch, to dzisiaj ewidentnie widzę, że jednak muszę zrobić przerwę. Nie wiem czy to będzie 1 dzień czy 2, ale potrzebuję pauzy.
W ciągu dnia wyskoczyłam na obiadek i prawie będąc na miejscu odkryłam dziwne zachowanie tylnego koła - lekki uślizg podczas skręcania. Oczywiście od razu zatrzymałam się i sprawdziłam - tylna dętka do wymiany. Niestety i o dziwo nie znalazłam miejsca przebicia ani w dętce ani w oponie, ale na wszelki wypadek wolałam dętkę wymienić. Szczęśliwie zdarzyło się to przy sklepie rowerowym więc dopompowałam pożyczoną pompką stacjonarną na max oba koła. Jedno jest pewne - wymiana dętki w oponie Kojak 26" to przyjemność. Opona schodzi i wchodzi sama.
A w ogóle to zaczął się sezon na PIEKARNIK czyli temperatury już przekraczają 30 stopni Celsjusza. Aktualnie za oknem mam 36.9^C, a w ciągu dnia było wg termometru nawet 38^C.

• Sprzęt RedBlackBolid

Strasbourg - do pracy i z powrotem i zakupy

Poniedziałek, 8 lipca 2024 · dodano: 08.07.2024 | Komentarze 0

Strasbourg

Tam i z powrotem. Rano nogi nie chciały jechać prawie w ogóle, ledwo co ciągnęły. W południe sżło już jakby ciutkę lepiej, a najlepiej się jechało dopiero po południu.
Ewidentnie Zlot mnie wymęczył nieco i potrzebuję teraz paru dni odpoczynku. Ale w tej chwili nie wyobrażam sobie dojeżdżania samochodem do pracy... Bo po co? No chyba, żeby miało padać :P

Zlot Rowerów Poziomych w Łodzi cz.4

Sobota, 6 lipca 2024 · dodano: 06.07.2024 | Komentarze 0

Łódź i okolice

Kolejna już wycieczka, tym razem na południe Łodzi nad małe jeziorko. Po drodze odwiedziliśmy i zwiedziliśmy MUzeum Włókiennictwa.

Zlot Rowerów Poziomych w Łodzi cz.3

Piątek, 5 lipca 2024 · dodano: 05.07.2024 | Komentarze 0

Łódź i okolice

Trasa dzisiaj była lepsza niż wczorajsza, znacznie mniej wyrwa, nawierzchnia nieco lepsza niż wczoraj i dawało się nawet na tym trochę polecieć. Nie za szybko też, omijając co się tylko da, ale jako-tako było.
Oczywiście zaliczyłam BOMBĘ, bo zapomniało mi się coś podjadać, a potem po obiedzie również zabrakło mi sił. Także wróciłam do Bazy trochę szybciej niż w planie było, ale też wolałam zaoszczędzić trochę sił na kolejny już, jutrzejszy dzień.

Zlot Rowerów Poziomych w Łodzi cz.2

Czwartek, 4 lipca 2024 · dodano: 04.07.2024 | Komentarze 0

Łódź i okolice

Druga wycieczka zlotowa po okolicach Łodzi. I dzisiaj było niestety chłodniej niż wczoraj, do tego momentami nie tylko kropiło ale i padało więc warunki do jazdy nie były już tak dobre jak wczoraj. Ale jechało się całkiem nieźle. Pozyskana moc i wytrzymałośc pozwalały na niezłe przyspieszenia i pokonywanie niewielkich wzniesień z całkiem niezłymi wynikami. Aczkolwiek nie spodziewam się, aby jutro na kolejnej trasie było tak samo dobrze jak dzisiaj - na pewno zmęczenie będzie robiło swoje.
Niestety dzisiejsza trasa była poprowadzona w dużej mierze bezdrożami, było sporo żwiru, piachu i dróg ubitych. Do tego też wiele fragmentów asfaltów nadawało się do natychmiastowego zerwania i położenia nowej warstwy. Ale to jest Łódź i oni tu tak mają.

Zlot Rowerów Poziomych w Łodzi cz.1

Środa, 3 lipca 2024 · dodano: 03.07.2024 | Komentarze 0

Łódź

Popołudniowo-wieczorna trasa dookoła komina z odwiedzinami w kilku historycznych miejscach.

Ożarów - Warszawa - zakupy cz.2

Poniedziałek, 1 lipca 2024 · dodano: 01.07.2024 | Komentarze 0

Ożarów - Warszawa

Tam i z powrotem. Tym razem druga część zakupów czyli głównie chemia. Czyli powiązanie przyjemnego z pozytecznym a raczej potrzebnym.
Jechało się całkiem przyjemnie mimo iż dzień powszedni i "pracowy". Zwłaszcza, że pochmurnie i nie było upału, chociaż początkowo zapowiadało się na deszcz, ale jednak poszło dalej na wschód.